måndag 21 december 2009

Julkort från Pristina

Fick hjälp med att skapa lite julstämning här hemma idag från Kosovo. Så här gick det till:DSC00292 Kommer hem från jobbet, hittar en kuvert till mig. “Militärbrev” står det på det. DSC00294 Tänker, “det här stämmer inte riktigt, är det verkligen till mig?”. Namnet stämmer, adressen också. På baksidan står det att jag ska tänka på tystnadsplikten. Undrar vad det är jag har fått egentligen. Men. Men. Men vänta nu. Jag känner ju igen den här skrivstilen, det är ju från Richard! Öppnar kuvertet  fort som tusen och hittarDSC00296

Ett hemgjort kort! Skrattar högt och ställer det på sin plats i fönstret, där ska det stå!DSC00297 Thanks Rich och God Jul på dig också!

1 kommentar:

  1. HAHAHA! Vilket hantverk! En plats i fönstret fick det också, fasen vad najs! Snyggt att din tumme är med på varje kort, du tänkte aldrig på att du kunde lägga kuvertet på ett bord eller så? :D

    SvaraRadera