söndag 13 december 2009

Funderar..

Sitter och funderar lite. Om två veckor är det slut på 00-talet som det heter. Och det är ju det första decenniet som man “varit medveten om” ja, som man kommer ihåg allt man upplevt. Därför ska jag smälla till med ett liten summering av detta decennium från min synvinkel! På nyårsafton! Vad tycker ni ska vara med? Välj och vraka! Det kanske blir som en liten krönika, vem vet? Aftonbladet kanske snappar upp den, jag får en egen kolumn med en svartvit bild längst upp där jag filosoferar över en bunt med gamla böcker, ja ni vet.

Helgen då – Jobbat 20 timmar, har varit skönt att jobbat ändå så jag har fått tänka på annat än vad som händer runt omkring. Sett nån film har jag gjort också “public enemies” med Johnny Depp. Riktigt bra faktiskt, två tummar upp! S6301931 Hopp i Thai, mer än en månad sen nu..

1 kommentar: