lördag 19 december 2009

Dagens

Dagens göra: handla julklappar.

Dagens humör: up and down.

Dagens skratt: När jag såg på Happy Feet och pingvinen med utländsk brytning sa: “Jag hörde en fågel sjunga så där en gång. Dom vände på honom, han var död” haha. Måste höras.

Dagens dåliga men ändå roliga skämt: Vad kallar man en bumerang som inte kommer tillbaka? EN PINNE!

Dagens Boström-kommentar: “Ey, jag går och lägger mig i din säng så länge, säg till när dom börjar skjuta i filmen så kommer jag”.

Dagens tumme upp: Har tränat sex gånger den här veckan!

Dagens citat: "If you fell down yesterday, stand up today." H.G Wells.

Dagens se-fram-emot: Snart är Viktor & Marcus hemma!DSC01492

Med det säger jag godnatt, imorgon blir det att jobba i julrushen 12-22! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar