tisdag 22 september 2009

Viktor

Nu ska jag berätta en liten historia om en händelse som inträffade får några år sedan, 20 år sedan närmare bestämt. En liten historia om en enorm händelse. Precis på den här dagen, den 22 september 1989 kom en ung liten man med en röd kalufs till världen vid namn Viktor Anders Kullgren, föga oanade vilka stordåd han skulle komma att utföra. Åren gick, Viktor växte upp och idag fyller han alltså 20. 20 år!! Vuxen på riktigt, det är stort! Här är några saker som du numera får göra som du inte fick igår, vissa kanske självklara:
- Handla på systemet (langa till Johan)
- Bli antagen till polishögskolan.
- Åka på alla Viking Lines kryssningar.
Nästa år får du ta busskörkort och om fem kan du sterilisera dig om du vill!
Viktor är en av mina absolut bästa vänner och vi har hållit ihop under ganska många år nu. Jag vet inte vad jag skulle vara om jag inte träffat Viktor, han är en person som betyder oerhört mycket för mig. Hoppas du får en riktigt bra födelsedag och att du tömmer systemet inför utgången ikväll! När vi ses nästa gång blir det kalas! GRATTS! PUSS

i sitt esse!

1 kommentar:

  1. Åh va go du är :) Blir alldeles rörd här :) TACK :D Och BACK AT YA every day of the week!

    SvaraRadera