fredag 25 september 2009

Fy Johan, fy!

Det här är ju lite pinsamt, tyst från min sida under två dagars tid. Jag tycker inte det är okej! Den här bloggen är ju mitt sätt att kommunicera med er där ute. Skype funkar väl också i och för sig. Men bloggen är nummer ett! Det var hela syftet med att jag startade den. Så om ni som läser känner att ni har en kniv i ryggen av svek så kommer jag rusande för att dra ut den. Jag ska bättra mig.

Den här veckan, fan vad tråkig den har varit, helt sjukt. Har inte träffat någon, förutom mina underbara jobbarkompisar! Igår, när jag skulle gå hem och jag började bli övertrött, var riktigt länge sen jag skrattade så mycket. Vi skulle kolla om det gick att jobba på Max som rullstolsbunden om bara nån hjälpte till att skjutsa runt. Haha. Herregud.

Men imorgon, då jävlar! Utgång! Fylleblogga kanske?
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar