lördag 31 januari 2009

Världens rockigaste helg...

...kommer inte denna gå till historien som i mitt liv, jag har jobbat dag-passet idag och ska gör samma sak imorgon. Jag ska till och med inventera så jag har faktiskt sovmorgon till 05.30 (lyx). Fast det är rätt skönt ändå att bara ta det lungt en helg, har blivit ganska mycket utgång nu de senaste helgerna så det är skönt med lite "omväxling" med lite chips och dricka framför TV:n. Ikväll är det "the green mile" som jag faktiskt inte har sett, eller jag har bara sett mitten och slutet, så den tänkte jag se, fast om jag känner mig själv rätt somnar jag nog efter en timme ungefär haha! Sen är det inga fel och jobba lite extra så här i slutet av månaden, jag behöver ju pengarna!

Annat kul som händer är att Sälen är bokat med laget 5-8 mars, kommer bli vilt och riktigt, riktigt kul! Sen är det personalfest för alla på Bergvik på nöjesfabriken på onsdag, ser man också fram emot :)

Nej nu blir det att lägga sig vågrätt i soffan, ha en bra lördag allihop!

1 kommentar: