torsdag 7 januari 2010

Packelipack

Om en vecka idag sitter jag i bilen med alla mina saker på väg ner till Århus. Har kommit ganska långt med packningen idag så det känns rätt så bra, vill packa så mycket som möjligt så det inte blir det enda jag behöver göra dom sista dagarna, då vill man ju träffa folk man tycker om. Har bott i det här rummet i tjugo år nu så det känns lite konstigt att man inte ska bo här längre, men det kommer nog bli bra! Har upptäckt att vissa av mina saker saknas under tiden jag packat, som lite filmer, min pokerlåda och ärligt talat alla mina strumpor! Vart är dom?! Ska gå på strumpjakt sen. Nu blir det att packa lite mer och sen hoppa i säng.

Imorgon är det spelkväll för att säga hejdå till Boström som åker tillbaka till USA på söndag morgon. Hörs då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar