torsdag 3 december 2009

A Classic Björck

För er som inte vet är nog jag en av dom klumpigaste personerna som finns vissa gånger. Tappar grejer, slår i saker, ja allmänt klumpig! Idag hände det precis en sådan där sak. Jag var på gymmet, hade kört ett set och skulle ta en liten slurk med vatten. Var det jag tänkte i alla fall. Försöker dra upp korken, men hela locket flyger av! Hinner tänka “nooooooooooooo” medans jag ser en halvliter vatten flyga genom luften innan den säger “splash” på golvet mitt i ett fullt gym. Det var ju folk som såg såklart och dom försöker ju såklart hålla sig för skratt och demonstrativt titta åt andra håller och låtsås som ingenting. Sen blir det bara att torka. En dag på gymmet!

Nu blir det sängen, gör ett härligt dagpass imorgon, sov gott alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar