torsdag 22 oktober 2009

Sleepy

Är det bara jag som blir lite sur på att det går så fort att sova? Det är ju så skönt och så blundar man och vips är det morgon. Lite antiklimax över det där. Jag har fått veta att jag kan sova vart som helst och när som helst. Jag har somnat i trappen, i bilar, båtar, bussar, på jobbet, precis idag när jag kom hem. Huvudet rätt ner i skrivbordet! Bara sådär. Jag har till och med bildbevis på att jag somnade på jobbet, mitt på disken! Det var strömavbrott och mörkt i och för sig, först tyckte dom det var kul. När jag vaknade och började gå i sömnen med en kniv blev det lite mer obehagligt.
Sova är en stor hobby och nu ska jag träna lite mer, godnatt.

1 kommentar:

  1. Fy fan vilka lökar, hade jag varit där hade det varit stearinljus fram och storstädning i soprummet! ARBETIT mach frei borde vara ett stående uttryck på Max :D

    SvaraRadera