söndag 25 oktober 2009

Gästinhopp av Daniel Boström

Ooo, idag har flugit det tycker jag är roligt tycker jag, just nu håller jag på att lära mig att hantera fjärrkontrollen. För som ni säkert har förstått så ska jag inte bli riktig pilot utan bara flyga modellflygplan. Right now går det bättre än förut, har inte kraschat något plan på över en vecka nu! Yeah.

Dagarna skuttar och snart är jag hemma i Karlstad igen. Ska bli kul att träffa coola Johan Björck och sexiga Matilda Hansson. Hoppas att dom förstår mig nu när jag kommer hem, för jag har ju tappat grammatiken ganska mycket. A big surprice eftersom jag bor med svenskar over here...! Eeh.. Så är läget just now

. Hoppas att det är fine med er over in Sveden. Ska försöka börja blogga lite mer, kanske till och med två gånger i månaden fram över. :D

Have a good one everybody!
Eran Dr. Jones

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar