onsdag 14 oktober 2009

8

8. Eight. Åtta. Ocho. Öt (hagfors). Så många poäng behöver jag förbättra mitt resultat med på högskoleprovet med nästa lördag för att ha en chans att komma in här hemma i Sverige. Med utbildning på svenska, vore inte det riktigt härligt ändå. Borde ju få lite bonuspoäng, har ju faktiskt gjort det fem gånger liksom hallå. VHS är väl helt finansierat av mig vid det här laget. Dom tänker säkert så här när dom rättar mitt prov "Ha, den där Björck igen. Han vill bli läkare han, dra ner nåt poäng så han hamnar lite under gränsen så kan vi klämma honom på 350kr nästa gång också. Den dumme fan. Ungarna behöver ju nya tandborstar och grejer" Men icke! "Den kompletta guiden till högskoleprovet" ska hjälpa mig att trycka ut åtta ynka poäng. För vet ni provkonstruktörer vad som står i boken? ALLA era små fula trxis för att luras, som ni använt år ut och år in. Den är som heliga graal. Och den är min. Mohaha.

Imorgon får jag lön och då ska jag handla lite tror jag. Natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar