onsdag 12 augusti 2009

Vad jag gör.

Jag gör två saker egentligen, jobbar eller tränar. Det senaste tycker jag om att göra. Har alltid gjort det i en form eller en annan, i tretton år har jag spelat ishockey, varje höst i tretton år har jag gått på is i slutet av augusti och inte gått av förrän säsongen slutar i mars. Men inte iår. Jag har bestämt mig för att lägga av nu. Det är dags, jag kommer sakna det oerhört mycket, speciellt att spela matcher, men det är tid att sätta punkt, lägga skridskorna på hyllan. Har inte riktigt det sugen som jag haft under andra år. Sen kommer jag ändå inte kunna fullfölja säsongen så det känns lite ovärt då. Men det är mitt beslut, inget som jag blivit tvingad till på något sätt. Många roliga år har det varit, och jag har fått ut så mycket av det. Så många roliga tillfällen och erfarenheter. Men glöden för att träna finns kvar, och det ska jag åka och göra nu!

Annars då? Bilen går bra eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar