måndag 13 juli 2009

Inför roadtrip!

Imorgon ska jag ut på en lite roadtrip, alldeles själv! Jag ska köra upp till Skillingmark i västra Värmland för att träffa Viktor och Marcus i Viktors sommarstuga. Planen är att vi ska fiska, fika och snacka skit. Inte nödvändigtvis i den ordningen. För att hålla mig själv sällskap har jag gjort en ordentlig spellista med grymma låtar, så här ser den ut:


Spelade golf med Richard idag som del två i vår interna femkamp. Ställningen är nu 2-0 till moi vilket innebär ett stort steg närmare en gratis finlunch. Spelade med två fantastiska äldre herrar vid namn Christer och Artu. Christer äger ett sågverk i Norrland. Artu, som även kallades Göte, fick vi aldrig veta vad han sysslade med. Han valde att hålla det för sig själv. När vi nämnde att vi båda jobbade på Max sa han bara med en förundrad blick i ögonen: "..men gossar, ni har ju inte fått några ölmagar"

1 kommentar:

  1. [rikhard fukker]13 juli 2009 kl. 19:59

    HAHA! Artu. Tror på att han var norsk spion som försökte smita undan med sitt namn, fastän Christer röjde honom med sin norrländska dumhet. Han berättade dock för mig att han hade svårt att komma ihåg namn, och kallade mig för Niklas tre gånger...

    Klår dig i sq imorgon... 2-1 commin' up

    SvaraRadera