onsdag 22 juli 2009

Fripassagerare

Ville ta tillfället i akt för att be om ursäkt till min gode vän Viktor "måndagsbloggaren" Kullgren för min oerhört långa bloggfrånvaro. Förlåt! Jag ska bättra mig.

Annars har det inte hänt så mycket, räddade jorden från växthuseffekten genom att ta cykeln till jobbet, Greenpeace, ring mig! Har varit och tränat och handlat nya skor att jobba i. Måste vara det tråkigaste inköp man kan göra. Göra av med lön för att kunna köpa skor för att få lön. The circle of life. Men det var ett måste, hade lagat mina gamla två gånger, dom färgade alla mina vita strumpor svarta och sulan var borta.

P.S, om ni undrar var rubriken betyder så titta på bilden. Satt en liten fripassagerare på min väska när jag cyklade. Bilden är tagen i farten så att säga, sekunden efter slog jag ihjäl den och körde över den, oops. The circle of life än en gång. Nejdå. Skulle jag aldrig göra. Eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar