tisdag 23 juni 2009

kl 23.07

Känner att när jag jobbar så hinner jag inte med så mycket annat, allt går på rutin liksom. På morgonen tränar jag, sen åker jag och börjar jobba ända tills kvällen. Om jag jobbar dag så är det lite bättre, eftersom det finns mer saker man kan göra på kvällarna egentligen. Förstå mig inte fel, jag är överlycklig på många sätt och vis för att jag har fast anställning och ett såpass bra jobb som jag har med arbetskamrater och allt. Men ibland känns det som det kommer emellan andra för mig viktiga saker som blir svåra att få ihop, och det gör mig frustrerad. Det känner jag just nu. Fast som sagt, förstå mig inte fel. Tufft att jobba kväll ibland bara när man vet att man skulle kunna göra något annat roligare istället.

Pratade med Viktor & Marcus på Skype nyss. Dom är i Norge och jobbar och tjänar massor med kosing. Känns tråkigt att dom inte är hemma under veckorna, det blir ensamt då. Tur att det finns skype!

Nu blir det mat, puss & kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar