onsdag 15 april 2009

ht 09?

Nu har jag skickat in ansökan till dom svenska universiteten, det är ju sista dagen idag. Läkarlinjen står allra högst men sen sökte jag även lite civilingenjörsutbildningar och lite annat som backup, för jag vill verkligen börja plugga till hösten. Jag tror det blir i Odense, då skulle jag bli väldigt glad :)
Tack vare att jag har köpt en ny dator så kunde jag prata med Boström på skype, första gången jag hörde av honom sen han flyttade till USA för massa månader sen, det var riktigt kul att snacka lite med honom.

3 kommentarer:

  1. Mmm det var trevligt !
    Men fan vad kort jag ser ut att vara brevid dig !

    SvaraRadera
  2. Det är för att du är kort och jag är lång ;) herr anonym

    SvaraRadera
  3. Meh !
    Du kan aldrig gissa vem de är !!!!

    SvaraRadera