söndag 5 april 2009

Hej hej

Oj, här var det dåligt uppdaterat ser jag nu när jag loggar in, och en av anledningarna till det är att jag fått en ny sak att hålla på med på dagarna, nämligen matematik E. Om du frågade mig för en vecka sen vad jag skulle göra en vecka senare och du sa att jag skulle plugga matte skulle jag skrattat dig rätt upp i ansiktet. En månad har jag på mig att göra klart kursen, så jag får ligga i nu! Har hunnit nästan 40 sidor på tre dagar så det känns ganska bra :)

I helgen har jag jobbat lördag - söndag, och igår kväll var jag med Marcus, Matilda och Jonas och körde en spelkväll med monopol. Det slutade oavgjort eftersom ingen orkade spela klart det där jävla evighetsspelet. Vi bytte studentbilder med varandra också så nu har jag massa nya!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar