torsdag 12 mars 2009

suck suck

Klockan är nu nästan 10 och jag sitter och pluggar fysik, jag som trodde att jag skulle bli av med det här men så blev det inte riktigt! Men jag ska bara göra om en liten del imorn så det är väl inte sådär jättefarligt egentligen.. Bara jag klarar det annars blir jag ledsen i ögat. Jag, Viktor och Marcus skulle träffas ikväll och börja planera tågluffen också men det fick jag ställa in för att jag var (är) tvungen att plugga. Men det blir fler dagar för det!

Har sett några avsnitt på en riktigt rolig serie, samma skapare som gjorde Seinfeld så det betyder att den måste vara bra, vilken den är, sjukt rolig. The Big Bang Theori heter den i alla fall, se den! Jag är faktiskt ganska bra på att tipsa om serier, How I met your mother heter en annan sitcom som jag fått mina tågluffarkompisar att älska, också grymt mycket roliga citat och bra humor!

Nej nu blir det några fler tal innan lite tv och sen sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar