fredag 20 mars 2009

Fredag it is

Idag är det Fredag, och det är alltid skönt få då väntar helgen! Det har varit ganska varmt nu i några dagar så vinterjackan har åkt av vårjackan har kommit fram och det är också härligt. När det blir varmare så börjar man tänka på sommaren så jag tänkte på vad jag ska göra under året, det kommer nog att se ut lite så här:

- 28 mars Högskoleprov
- April, maj jobba, jobba och göra vad jag vill
- 14 maj till 14 juni Tågluff i Europa en månad med Viktor och Marcus
- Juni, Juli Jobba och njuta av sommaren
-30 Juli antagningsbesked ifrån Danmark
-September Flytta och börja plugga? :)

Det var planerna en liten bit framöver, denna helgen blir det jobb och 20-årsfest, ser riktigt fram emot det sista, kommer bli kul tror ja!
Igår fick jag fast anställning också så det är jag väldigt glad över, känns skönt att veta att man har något att göra framöver!

Över and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar