måndag 30 mars 2009

el vaccation

Imorgon börjar min som jag vill kalla det "mini-semester", för jag ska faktiskt vara ledig ända tills på lördag! Och det är ju lite speciellt skönt eftersom jag har varit ledig tre dagar totalt de senaste tre veckorna, puh. Men jag gillar pengarna, kommer behövas under Eurotripen i maj. Jag har faktiskt inte planerat vad jag ska göra under de här dagarna, jag kom faktiskt på att jag var ledig först igår så jag har inte hunnit planera något. Jo förresten, squash match imorgon mot Richard och lämna plasma på onsdag, that's it. Men lite annat kul ska man nog hinna med, som en rejäl sovmorgon. Det var lääänge sen nu känns det som :)

Har fått en bekräftelse på min ansökan från Odense också, ett brev med inloggningsuppgifter till deras hemsida. Där ska man logga in den 30 juli och se om man blivit antagen, nervöst värre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar