söndag 8 februari 2009

Helgen 7-8 februari.

Nu är det söndag kväll och jag sitter och slappar lite framför datorn/tv:n. Var och tränade för 8:e gången (?!) den här veckan förrut, det var riktigt skönt att köra ur kroppen lite. Annars har jag mest pluggat fysik hela dagen, blää.

I går lirade jag seriematch, det var nog den roligaste matchen på riktigt länge, allt bara stämde och man blev påmind över hur riktigt kul det egentligen är att lira just hockey även fast man känt sig lite trött på det den senaste tiden. Nu har jag bara en match kvar innan jag troligtvis lägger skridskorna på hyllan efter att ha hållit på i 13 säsonger. Kommer kännas riktigt tomt till hösten när brukar gå på is men det är dags att börja ett nytt kapitel i livet så att säga. Har haft många roliga år och massor av minnen så det är jag väldigt glad för, hockeyn har varit en sådan stor del av mig och min uppväxt och kommer nog fortfarande att vara det även fast jag inte lirar längre. Fast vem vet, man kanske gör en comeback i Danmark till hösten? :)

Sen igår kväll var det dags för utgång med Viktor och Marcus, det var riktigt kul trotts några mindre missöden. Fina killar det där alltså. Men nu har det blivit mycket festande senaste tiden så nu blir det att ta det lugnt på helgerna ett tag framöver, levern behöver vila!

Det var min helg :) / J

1 kommentar:

  1. Oj, hur kommer det sig att du ger dig med hockeyn nu, innan du ska flytta ?

    /boström

    SvaraRadera