söndag 18 januari 2009

Lördagen den 17 januari 2009

Ja, för det är det! Idag har inte varit någon direkt jättehändelserik dag för Johan Björck, jobbade några timmar, ganska slappt faktiskt. Efter det tänkte jag, lite smått träningsnarkoman som jag är, åka till gymmet för att köra ett pass men då märkte jag att det redan hade stängt, osis.. så istället tänkte jag att jag kunde göra det motsatta, käka kinamat, köpa en fet godispåse och hyra den nya Arn-filmen, vilket jag också gjorde! Kvällen blev inte som jag trodde eller planerade riktigt men det blev rätt bra i alla fall!



Jag har fått ett litet infall, nu när jag ändå tjänar lite pengar så funderar jag på att skaffa mig en bil, inget jätteflashigt men något att ta sig fram med, slipper jag och snylta på mammas och pappas bilar hela tiden haha! Inget är bestämmt än men jag har kikat runt lite och svarat på några annonser, sen får jag se om det blir något av det :)



Lägger upp en bild från vår senaste resa till Turkiet i våras, längtar till sommaren då jag, Viktor och Marcus troligtvis kommer tågluffa i Europa i en månad, HÄRLIGT!!


Nej nu blir det bingen, ett härligt 10-timmars arbetspass väntar imorgon!
Över and ut - J

1 kommentar: