torsdag 15 januari 2009

Bosse bus min vän.

Idag är en sorglig dag, en tung dag för mig. Det är nämligen så att min väldigt gode vän Daniel "Bosse Bus" Boström har lämnat oss här hemma för att flytta till Miami i USA (fusk) för att följa sin dröm att bli pilot (coolt). Väldigt roligt för honom men tråkigt för oss som kommer sakna honom här hemma. För att hedra min gode vän tänkte jag visa lite bilder på honom från bland annat våra resor tillsammans, dom visar hans personlighet jävligt bra rent ut sagt!



1) Boström tror han kan flyga
2 + 3) Boström tror han kan dansa
4) Boström vilar på en bänk

Sen när jag letade igenom mina bilder på den här killen hittade jag ett litet filmklipp på honom också:
http://se.youtube.com/watch?v=bzUiA9tjn6E

Hoppas du får det toppen Boström, och att du ger mig rabatt när du väl blir pilot ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar